BAM Čokolada

Dodaci za peku

Paketi

FIT proizvodi

Proizvodi na sniženju

Namazi i preljevi

Za čokoholičare

Prijedlozi pretraživanja

Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja>

Opći uvjeti poslovanja

Podaci o tvrtki: Moja Čokolada d.o.o., Kunaverjeva ulica 09, 1000 Ljubljana (SI56073178; 6508782000).

Kontakt: info@bamchocolate.com


Opći uvjeti on-line trgovine MojaČokolada.hr su napravljeni u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača i drugim zakonskim rješenjima koji uređuju ovu djelatnost, na temelju preporuka gospodarske komore i međunarodnih pravila za e-trgovinu.

Online trgovinom Moja Čokolada (u daljnjem tekstu: "trgovina") upravlja tvrtka Moja Čokolada d.o.o., pružatelj e-commerce usluga (u daljnjem tekstu: "davatelj usluge"). Nakon registracije u sustav Moja Čokolada, posjetitelj (korisnik) dobiva korisničko ime koje je identično njegovom e-mailu i lozinku. Korisničko ime i lozinka definiraju se i povezuju sa unosom podataka. Registracijom, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju.

Opći uvjeti poslovanja za online trgovinu Moja čokolada definiraju poslovni odnos između davatelja i kupca.


Dostupnost informacija

(sažetak propisa)

Davatelj usluga obvezuje se da će kupcu pružiti sljedeće informacije:

  • poslovni identitet (ime i mjesto poslovanja, OIB)
  • kontakt informacije kako bi omogućili korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
  • bitna obilježja i karakteristike robe ili usluga (uključujući nakon prodaje uslugu jamstva)
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili uslugu koja se nudi na webu trebaju biti dostupni u razumnom roku),
  • isporuka proizvoda ili usluge (način, mjesto i datum isporuke)
  • sve cijene moraju biti jasne i nedvosmisleno definirane, mora se pokazati jesu li u cijenu već uključen porez ili troškovi prijevoza, kao i
  • način plaćanja dostave
  • vremenski rok ponude
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje; štoviše, pružanje informacija o tome hoće li vraćanje proizvoda koštati kupca i ako da, koliko
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili odjelu za uspostavu kontakata s korisnicima.

Ponuda proizvoda

Zbog prirode online poslovanja ponuda Moje Čokolade ažurira se i mijenja često i brzo.

Načini plaćanja

Davatelj usluga pruža sljedeće načine plaćanja:

  • plaćanje pouzećem (pošiljku isporučuje Overseas express Hrvatska ili Hrvatska Pošta),
  • razni drugi oblici elektroničkog plaćanja kreditnim karticama.

Davatelj usluga izdaje račun na elektronskom mediju, s detaljnim obrazloženjem svih troškova i mogućnostima povrata proizvoda (ako je to dozvoljeno)

Kupoprodajni ugovor elektronski je pohranjen na serveru davatelja usluga i stavljen na raspolaganje kupcu u bilo koje vrijeme, u njegovom korisničkom profilu (Moj račun).

Cijene

Online cijena vrijedi za sve članove MojaČokolada.hr. Član kluba čokoholika postaje se registracijom u online trgovini MojaČokolada.hr. Cijene vrijede u vrijeme sklapanja ugovora i nemaju unaprijed određene fiksne vrijednosti. Sve cijene uključuju PDV, ako nije izričito navedeno drugačije.

Potreban je minimalni iznos narudžbe proizvoda u vrijednosti 0,00 kn.

* Davatelj usluga će dostaviti robu ili izvršiti uslugu u dogovorenom roku. Davatelj usluga zadržava pravo izbora usluge i načina dostave, ako će se na ovaj način ugovor dovršiti učinkovitije i u skladu s cijenom/troškovima dostave, kao što je navedeno u narudžbi.

*Akcije su međusobno isključive.

**Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7.53450 kn

Cijenik za dostavu (s PDV-om):

OBRAČUN MojaČokolada.hr (u slučaju izbora Overseas Express-a):

  • Cijena klasične dostave, Kupovina od 0 € do 50 € -> 3,9 €
  • Cijena ekspresne dostave, Kupovina od 0 € do 50 €-> 5,90 €
  • Dodatno: + 2 €  (plaćanje pouzećem)

Poštarina za narudžbu iznad 50 € je BESPLATNA.

Dodatne usluge (po izboru)

  • Zavarovanje paketa: + 0,90 € /  7,20 HRK (Ako narudžba/proizvod stigne oštećen, nekompletan ili kupac primi pogrešan proizvod, vraćamo novac ili zamjenjujemo proizvode bez daljnjih pitanja.)

Unatoč velikim naporima za pružanje točnih informacija, može se dogoditi da informacije o cijenama budu netočne. U tom slučaju, ali i u slučaju da je došlo do promjene cijene u toku procesa naručivanja, davatelj usluga korisnicima će omogućiti kupnju, ali će također ponuditi i rješenje koje će ići na obostrano zadovoljstvo.

Kupoprodajni ugovor između davatelja usluga i kupca sklapa se u trenutku kad ponuditelj potvrđuje narudžbu (kupac dobiva e-mail o statusu). Od tog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za davatelja, tako i kupca.

Postupak kupnje


1. Narudžba u obradi. Nakon narudžbe, kupac dobiva obavijest e-mailom koji je nalog prihvaćen za obradu. Kupac na web stranici davatelja dobiva sve dostupne podatke o statusu i sadržaju ugovora.

2. Narudžba potvrđena. Ugovor ide u daljnju obradu u kojoj davatelj usluga provjerava dostupnost naručenih proizvoda i potvrđuje narudžbu ili odbcauje uz pružanje obrazloženja. Davatelj usluga kontaktira kupca na njegov broj telefona kako bi se pojasnile sve nejasnoće, ako ih ima. O potvrdi narudžbe davatelj usluga dužan je obavijestiti kupca e-mailom o procijenjenom vremenu isporuke. Ugovor za kupnju naručenih stavki između kupca i davatelja u ovoj fazi definitivno je zaključen.

3. Otpremanje. Davatelj usluga u dogovorenom roku priprema i otprema naručene proizvode i putem e-maila obavještava kupca. Davatelj usluga u e-mailu obavještava kupca o politici povrata robe, kao i načinu i mjestu gdje se treba obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci i gdje se obratiti u slučaju pritužbi.

Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe

Kupac koji kupuje proizvode u online trgovini MOJA ČOKOLADA (www.mojacokolada.hr) može, u slučaju da nije zadovoljan sa naručenim proizvodima i/ili želi raskinuti ugovor (kupoprodajni) iz bilo kojeg drugog razloga, podnijeti zahtjev za otkaz ugovora u roku od 15 dana od dana primitka proizvoda (zahtjev poslati u u pisanom obliku ili na e-mail: info@bamchocolate.com), bez potrebe da navodi razloge takve odluke. Nakon toga potrebno je u roku od 30 dana od primitka vratiti robu u tvrtku, u istoj količini i neoštećenu u tvrtku (adresa: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Slovenija). Također, ako u roku od 15 dana od primitka robe ona bude vraćena, to se smatra odustajanjem od kupnje. Novac vraćamo kupcu u roku od 14 dana, ako je i kupac ispoštovao sve dogovorene uslove iz poslovanja. Povrat će se izvršiti istim načinom plaćanja korištenim za izvornu transakciju.

Troškovi koji nastaju prilikom povrata robe snosi kupac. Vraćeni proizvodi moraju biti neiskorišteni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Uz vraćenu robu obavezno priložiti i kopiju računa.

Sigurnost

Davatelj usluga koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. Online trgovina MojaČokolada.hr koristi sljedeća sredstva u svrhu unapređenja korisničkog iskustva:

Kodirani identifikacijski broj korisnika
Omogućava nam da pratimo sve što se nalazi u košarici, bez tog kolačića bi Vam na svakoj sljedećoj strani odnosno koraku pri procesu kupnje artikli nestali iz košarice.


PHPSESSID
je kolačić koji nam omogućava rad sa ostalim kolačićima

_ga
Statistika Google analytics - anonimno bilježenje statističkih podataka

popup_footer
mogućnost zatvaranja pop-up prozora na dnu stranice, ako Vam predstavlja smetnju u pregledu stranice

popup_cookie
mogućnost zatvaranja pop-up prozora ukoliko Vam smeta u pregledanju web stranice


Politika privatnosti

Davatelj usluga obavezuje se da će zaštititi osobne korisničke podatke. Davatelj usluga će koristiti osobne podatke isključivo za popunjavanje ugovora (slanje informativnog materijala, ponude, fakture) i za drugu potrebnu komunikaciju.

Korisnički podaci ni u kojem slučaju ne smiju biti dostupni neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i korisnik, načinom na koji osigurava korisničko ime i lozinku.

Komunikacija

Davatelj usluga će kontaktirati kupca sredstvom komunikacije na daljinu, osim u slučaju kada se korisnik izričito protivi.

Promotivni e-mailovi sadrže sljedeće elemente:

  • e-mail je jasno i nedvosmisleno označen kao promotivan,
  • pošiljatelj e-maila će biti jasno vidljiv,
  • razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti označene kao takve. Isto tako će biti jasno definirani njihovi uvjeti i odredbe,
  • mogućnost jednostavne odjave s liste za slanje emailova,
  • mogućnost zahtjeva od korisnika koji ne žele primati reklamne poruke i koja će biti ispoštovana.

Mišljenja/komentari korisnika

Mišljenja ili komentari korisnika i recenzije proizvoda koje pišu kupci bitni su zbog stalnog usavršavanja poslovanja trgovine. Davatelj usluga omogućuje registriranim korisnicima da napišu svoje mišljenje (koje će biti revidirano od strane davaoca roba i usluga). Davatelj neće objaviti mišljenja koja su na bilo koji način uvredljiva, neprimjerena ili ako ne pružaju pogodnosti za ostale korisnike i posjetitelje.

Slanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito prihvaća uvjete korištenja i server dopušta objavljivanje dio ili cijeli tekst u svim elektronskim i drugim medijima. Davatelj ima pravo korištenja sadržaja na neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnim interesima davatelja, uključujući objavljivanje reklama ili drugih marketinških komunikacija. Autor mišljenja također izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih prava pisanih mišljenja i komentara i da ih na taj način prenosi na davatelja.

Odgovornost

Davatelj roba i usluga će koristiti svoje napore kako bi osigurao vrijednost i točnost informacija objavljenih na njegovim stranicama. Ipak, izmjene karakteristika proizvoda, isporuka ili promjene cijena mogu se promijeniti brže no što ih ponuđač može ispraviti na web stranicama.. U tom slučaju, kupci će biti obaviješteni o promjenama i moći će otkazati narudžbu ili mijenjati stavke iz narudžbe.

Iako davatelj usluga pokušava dati točne slike proizvoda, pojedine fotografije ne moraju prikazivati pravo stanje proizvoda. Fotografije ne jamče svojstva tog proizvoda. Potrebno je sve fotografije prihvaćati kao simbolične.

Pritužbe i sporovi

Davatelj poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača. Davatelj nastoji na sve razumne načine izbjeći sporove sa svojim kupcima. Ipak, u slučaju problema, kupac može nazvati telefonom ili e-mailom obavijestiti pružatelja usluge o problemu i sporu.

Davatelj roba i usluga će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio tužbu, obavijestiti kupca o tome koliko dugo će se rješavati i na kraju ga obavijestiti o rješenju postupka.

davatelj usluga je svjestan da je ključna značajka potrošača, barem što se tiče rješavanja slučaja nasrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju procesom rješavanju spora. To je također jedna od glavnih prepreka za potrošača da se pokrene postupak pred sudom. Dakle, davatelj usluga će uložiti maksimalne napore da sve sporove riješi mirnim putem.

Želimo Vam ugodnu kupovinu!


Andraž Gavez, direktor