BAM Čokolada

Dodaci za peku

Pokloni

FIT proizvodi

Proizvodi na sniženju

Namazi i preljevi

Za čokoholičare

Prijedlozi pretraživanja

Neka poslovni pokloni pobude osjetila!

  • Vrijeme čitanja Vrijeme čitanja: 3 minute
neka poslovni pokloni pobude osjetila

Darivanje partnera i kupaca vrlo je lijep običaj koji nam pomaže održati dobre odnose. Poslovni pokloni trebali bi pobuditi pozitivne osjećaje – tako će biti najučinkovitiji.

Uz pomoć darova namijenjenim našim poslovnim partnerima i strankama pokušavamo postići veću prepoznatljivost poduzeća, usjeći se u njihovo pamćenje i time postići da budemo njihov prvi izbor. Često se odlučujemo za sitne korisne predmete, na primjer kemijske olovke – uvijek su pri ruci i podsjećaju na nas dok obavljamo svakodnevne aktivnosti. Mnogi se odlučuju i za promotivni tekstil kojim svoje poslovne darove podižu na viši nivo: naš logotip vidljiv je na kapama i majcima i drugima. No ono što često zanemarujemo jest filozofija darivanja. Svako darivanje ima prije svega psihološke temelje. Njime izražavamo privrženost i želimo da se pozitivne emocije razviju i kod primatelja poklona.

Darivanje partnera i kupaca vrlo je lijep običaj koji nam pomaže održati dobre odnose.

Nije nam dakle potrebno toliko se posvećivati korisnosti poklona, već se trebamo posvetiti tomu da njime izazovemo ugodne osjećaje. Nije dakle bitno uvijek se odlučiti za nešto iznimno korisno, već za ono što će izmamiti najugodnije osjećaje. Kemijska olovka s logotipom zaista će podsjetiti na nas, a nije od velike vrijednosti. Poklon koji nas usrećuje i pobuđuje pozitivne osjećaje uvijek vrijedi više, a zbog toga je i učinkovitije.

Poslovni pokloni B2B

Pokloni za poslovne partnere moraju biti vrlo promišljena. Voljeli bismo im pokloniti nešto što nas neće puno koštati, a opet će biti cijenjeno. Pomagala koja koristimo za sam rad nisu najbolji izbor – to je baš kao da svojoj dragoj poklonimo peglu. Radije onda razmislite o poklonima koji za vrijeme posla ili u slobodno vrijeme mogu poslužiti za opuštanje. A zato što se najčešće odlučujemo za univerzalne darove, primjerene za sve partnere, ne možemo odabrati one primjerene za hobije ili zanimanja osobe. Ali svejedno možemo naći stvari koje opuštaju. Zašto ne bi recimo svoj logotip otisnuli na mirisnu svijeću koju vaš poslovni partner može zapaliti u uredu i na poslu se malo opustiti? Zašto mu ne bi poklonili bombonijeru s posvetom da svaki komadić svojom slatkoćom pomaže da i najnaporniji radni dan bude ugodan? Možete pokloniti i čokoladu s bobičastim voćem koji će osobu napuniti energijom i razbistriti misli, ili pak kvalitetnu toplu čokoladu koja će svojim mirisom i baršunastim okusom otjerati zabrinutost prije sastanka …

Pokloni koji stimuliraju naša osjetila, posebice miris i okus, primatelju poklona govore da brinete o tome kako se osjeća – želite mu dobro. Razmišljanje o poslu i poslovnoj suradnji možete ostaviti po strani, jer će dobri odnosi upravo zbog psihološke reakcije na pozitivne osjećaje doći sami od sebe.

Poslovni pokloni B2C

Dobra poduzeća prilikom darivanja nikada ne zaboravljaju na konačnog potrošača s kojim se susreću u maloprodaji. Oni obožavaju razne bonuse – razveselit će ih svaki popust, ali i svaka druga gesta kojom im se zahvalimo i izrazimo poštovanje. Vole da ih cijenimo kao svoje kupce jer znaju da bez njihove kupnje nema ni našeg uspjeha. Možemo im pokloniti razne sitne predmete, na primjer privjesak za ključeve, ali takvi praktični predmeti često se ne iskoriste u namijenjene svrhe. Tko će koristiti jeftini plastični privjesak s logotipom kad si za nekoliko eura može kupiti puno ljepši? Ne razmišljajte dakle o stvarima koje su korisne, nego o onima koje se stvarno koriste.

Možemo li se i kod poklona za potrošače poslužiti psihološkog učinka povezivanja preko osjetila i osjećaja? Svakako! Svaki čovjek voli stvari koje mu pružaju nekoliko trenutaka savršene ugode. I tako smo opet kod čokolade, najtipičnijeg prehrambenog proizvoda kad je u pitanju darivanje. Čokolada ima obilje pozitivnih konotacija, stoga ju volimo poklanjati za posebne prigode. Takva posebna prigoda može biti i kupnja u trgovini ili korištenje usluge u poslovnici. Ako potrošaču tada poklonite slatku sitnicu, iznenadit ćete ga okusom koji povezujemo sa srećom i ljubavlju. Sitna čokoladica s logotipom koja će se uslijed kupnje naći u vrećici, ili je pak korisniku dostupna u košarici na pultu za plaćanje uvijek je dobrodošla.

Kakvu poruku bi trebali slati poslovni pokloni?

Nemojte ostati samo na logotipu. Poslovni poklon s natpisom može poručiti više – primatelju dajte do znanja koliko vam puno znači da se on osjeća ugodno i dobro. Uvjerite ga u to.

>> Široka ponuda čokoladnih poslovnih poklona <<

Mojacokolada.hr - BAM Become A Master | Mojačokolada.hr BAM proizvodi namijenjeni su svima koji vole stvarati uz visokokvalitetne sastojke i sofisticirane okuse za kućnim kuhinjskim pultom.

O avtorju

Urša R.
Ustvarjalka vsebin
Postani slastičarski majstor

Postani slastičarski majstor

Prijavi se na čoko e-časopis

Unesi svoju e-mail adresu, a mi ćemo ti besplatno poslati čoko e-časopis.
Prijavi se na čoko e-časopis
Vijesti
Recepti
Aktual
Vijesti
Recepti
Aktual