BAM Čokolada

Dodaci za peku

Pokloni

BAM x FA13 FIT Produkti

Proizvodi na sniženju

Namazi i preljevi

Za čokoholičare

Prijedlozi pretraživanja

Zašto su prirodni zaslađivači zdraviji od šećera?

  • Vrijeme čitanja Vrijeme čitanja: 2 minute
zasto su prirodni zasladzivaci zdraviji od secera

Slatka hrana za naše je prece bila rijetka roba, dok nam je danas dostupna u neograničenim količinama na svakom koraku.

Slatka hrana je bila za naše pretke rijetka poslastica, a danas nam je u na raspolaganju u neograničenim količinama skoro na svakom koraku. S obzirom da je šećer prilično nezdrav, preporučljivo ga je zamijeniti zdravijom alternativom – prirodnim sladilima. Budući da je šećer prilično nezdrav, preporučljivo ga je zamijeniti zdravijom alternativom – prirodnim zaslađivačima.

Kako šećer šteti našem zdravlju?

Šećer se sastoji od 50 % glukoze koja povećava krvni šećer i 50 % fruktoze koja nepovoljno utječe na našu jetru, organ koji je odgovoran za metabolizam i čišćenje otpadnih tvari u tijelu. Svaki dan uživanjem slatkih delicija i drugih jela u kojima je skriven šećer pojedemo čak 7 puta više šećera nego što su ga konzumirali prije 100 godina.

Budući da je šećer prilično nezdrav, preporučljivo ga je zamijeniti zdravijom alternativom – prirodnim zaslađivačim.

Rafinirani šećer našem zdravlju i općem stanju poprilično šteti, jer ne samo da stvara ovisnost i taloženje masnih naslaga, nego i različite upale u tijelu, što je jedan od glavnih razloga za pojavu mnogih tegoba. Njegova pretjerana upotreba šteti svim našim organima i povećava mogućnost nastanka različitih bolesti: moždanog udara, srčanog udara, dijabetesa, artritisa, depresije i još mnogo drugih.

Zašto prirodna sladila?

Prirodna sladila su vrlo korisna kada želimo smanjiti unos štetnih šećera u tijelo. Zdrava su zamjena za rafinirani šećer (saharozu) i sirup od fruktoze koji se upotrebljava u prehrambenoj industriji kao jeftinija zamjena za šećer. Među korisnicima su prije svega cijenjeni zato jer nisu prerađeni, bogati su hranjivim tvarima i imaju nizak glikemijski indeks, kao dodatak za kraj, ne stvaraju ovisnost.

Mnogi se odlučuju za upotrebu drugih prirodnih alternativa koje nisu nužno zdrave. Među najpopularnijim sladilima su med, agavin, kokosov, javorov ili yacon sirup, ali sve te alternative mogu biti poprilično kalorične i lako povise krvni šećer. Suprotno od njih su prirodna sladila kao što je, na primjer, stevia ili eritritol bez kalorija i ne povisuju nivo šećera u krvi.

  • Stevia

Odlično beskalorično sladilo koje je do 300 puta slađe od bijelog šećera, a ima, za razliku od njega, puno pozitivnih učinaka na zdravlje . Snižava krvni tlak i krvni šećer, a obzirom da je beskaloričan i ima glikemijski indeks 0, primjeren je za dijabetičare. Najkvalitetnija sladila su napravljena od listova stevie, čime u tijelo unesemo optimalnu količinu vlakana i antioksidanata

Stevia je iznimno upotrebljiva za zaslađivanje vrućih i hladnih napitaka, mliječnih napitaka, čaj, kava ili osvježavajući ledeni čaj ili smoothie. Njome možemo zasladiti sva jela u kojima uobičajeno upotrebljavamo šećer, posebno je pogodna za pečenje slastica.

Probajte prirodno sladilo 100 % stevia Elite koje je napravljeno od 100 % ekstrakta listova biljke i ne sadrži druge umjetne dodatke. Nema kalorija, glikemijski indeks je 0 te je bez GMO. Budući da je 100 % biljnog porijekla, primjerena je za dijabetičare, vegetarijance i vegane.

  • Eritritol

Beskalorično sladilo koje se u prirodnom obliku nalazi u kruškama, grožđu, lubenicama i dinjama, kao i u fermentiranim proizvodima kao što su na primjer vino i sojin umak. S obzirom da je eritritol šećerni alkohol, ne utječe na krvni šećer, zato je primjeren i za dijabetičare. Njegov jedini nedostatak je taj da može u prevelikim količinama kod nekih ljudi uzrokovati probavne probleme, ali takvih je primjera na sreću malo.

Sladilo eritritol se nalazi u prirodnom i beskaloričnom sladilu SugarSweet Ery koji po okusu dostiže čak 80 % slatkoće bijelog šećera. Glikemijski indeks mu je 0, antioksidantne učinke i ne uzrokuje karijes.

Provjerite našu bogatu ponudu prirodnih sladila Sukrinkoji ne sadrže kalorije i ugljikohidrate. Glikemijski indeks im je 0, zbog svoje postojanosti kod visokih temperatura primjereni su za kuhanje i pečenje.

Mojacokolada.hr - BAM Become A Master | Mojačokolada.hr BAM proizvodi namijenjeni su svima koji vole stvarati uz visokokvalitetne sastojke i sofisticirane okuse za kućnim kuhinjskim pultom.

O avtorju

Urša R.
Ustvarjalka vsebin
Postani slastičarski majstor

Postani slastičarski majstor

Prijavi se na čoko e-časopis

Prijavi se na čoko e-časopis

Unesi svoju e-mail adresu, a mi ćemo ti besplatno poslati čoko e-časopis.
Vijesti
Recepti
Aktual
Vijesti
Recepti
Aktual