1. Postoji li Moja Čokolada samo na internetu ili postoji i fizičko sjedište tvrtke?
Moja čokolada je trenutačno samo online trgovina koja nastoji pružiti svim svojim klijentima "kupnju iz fotelje" i obaviti isporuku skroz do kućnih vrata. Fizička trgovina trenutno još uvijek ne postoji, ali smo nacrtali prve skice za nju :))
2. Do koliko sati mogu naručiti čokoladu iz online trgovine?
Naša trgovina je otvorena 24 sata dnevno, što znači da proizvode možete naručiti bilo kada i bilo gdje, kada uhvatite par minuta.
3. Kako kupiti proizvode?
Proces kupovine putem u našoj online trgovini je vrlo jednostavan. Proizvodi koji vam se sviđaju možete kupiti jednim klikom na gumb "dodaj u košaricu". Nakon što ste odabrali proizvode u Vašu košaricu kliknite na gumb "Na blagajnu". U prvom koraku pregledajte svoju narudžbu, pripremu, dostavu, odaberite način plaćanja, potvrdite i obavite kupovinu!
4. Kako mogu platiti narudžbu?
Nudimo mogućnost plaćanja pouzećem, pomoću PayPala, kao i drugim kreditnim karticama.
5. Kako mogu dobiti fakturu(račun) na svoju tvrtku?
Informacije o tvrtki (naziv, adresa, porezni identifikacijski broj..) pišu se u komentare prilikom naručivanja. Mi ćemo ispostavliti račun za tvrtku i poslati original uz naručene proizvode. Ako želite ponudu, javite nam se na e-mail: info@bamchocolate.com, a mi ćemo vam poslati ponudu što je prije moguće.
6. Ne znam kakav dar izabrati za svoje najbliže! Možete li me savjetovati?
Budući da znamo da je svaki kupac suočen s problemom što kupiti svojoj prijateljici, mami, dečku, djedu i općenito, svim bližnjima, možemo Vam pomoći u odlučivanju! Ukoliko Vam je potrebna pomoć, pišite nam na e-mail adresu: info@bamchocolate.com a mi ćemo Vas rado savjetovati!