Iskoristi popust za dobrodošlicu. Unesi kod WELCOME i smanji svoju narudžbu za 10%. 😎

BAM Čokolada

Dodaci za peku

Paketi

BAM x FA14 FIT Produkti

Proizvodi na sniženju

Namazi i preljevi

Za čokoholičare

Prijedlozi pretraživanja

FAQ
FAQ
FAQ
FAQ>

FAQ

1.     Postoji li Moja Čokolada samo na internetu ili postoji i fizičko sjedište tvrtke?

Moja čokolada je trenutačno samo online trgovina koja nastoji pružiti svim svojim klijentima "kupnju iz fotelje" i obaviti isporuku skroz do kućnih vrata. Fizička trgovina trenutno još uvijek ne postoji, ali smo nacrtali prve skice za nju :))

2.    Do koliko sati mogu naručiti čokoladu iz online trgovine?

Naša trgovina je otvorena 24 sata dnevno, što znači da proizvode možete naručiti bilo kada i bilo gdje, kada uhvatite par minuta.

3.    Kako kupiti proizvode?

Proces kupovine putem u našoj online trgovini je vrlo jednostavan. Proizvodi koji vam se sviđaju možete kupiti jednim klikom na gumb "dodaj u košaricu". Nakon što ste odabrali proizvode u Vašu košaricu kliknite na gumb "Na blagajnu". U prvom koraku pregledajte svoju narudžbu, pripremu, dostavu, odaberite način plaćanja, potvrdite i obavite kupovinu!

4.    Kako mogu platiti narudžbu?

Nudimo mogućnost plaćanja pouzećem, pomoću PayPala, kao i drugim kreditnim karticama.

5.    Kako mogu dobiti fakturu(račun) na svoju tvrtku?

Informacije o tvrtki (naziv, adresa, porezni identifikacijski broj..) pišu se u komentare prilikom naručivanja. Mi ćemo ispostavliti račun za tvrtku i poslati original uz naručene proizvode. Ako želite ponudu, javite nam se na e-mail: info@bamchocolate.com, a mi ćemo vam poslati ponudu što je prije moguće.

6.    Ne znam kakav dar izabrati za svoje najbliže! Možete li me savjetovati?

Budući da znamo da je svaki kupac suočen s problemom što kupiti svojoj prijateljici, mami, dečku, djedu i općenito, svim bližnjima, možemo Vam pomoći u odlučivanju! Ukoliko Vam je potrebna pomoć, pišite nam na e-mail adresu: info@bamchocolate.com a mi ćemo Vas rado savjetovati!