Narudžbu možete izvršiti putem internet trgovine Mojačokolada.hr kao gost ili registrirani korisnik. Da biste to učinili, najprije potražite proizvod koji želite u internetskoj trgovini. Možete koristiti tražilicu ili razne kategorije koje se nalaze u navigacijskoj traci kako biste lakše pronašli ono što tražite. Za svaki proizvod pronaći ćete opis proizvoda, opis proizvođača i deklaraciju proizvoda. Ako ste odabrali proizvod koji želite kupiti, kliknite gumb Dodaj u košaricu kako biste ga dodali u svoju košaricu. U ovom koraku možete nastaviti s kupnjom i dodati druge proizvode u svoju košaricu ili možete kliknuti ikonu košarice u desnom kutu i odabrati Nastavi na blagajnu.
Otvorit će se sažetak vaše košarice, gdje možete ponovno provjeriti koji se proizvodi nalaze u vašoj košarici i ukupan iznos narudžbe. Ukoliko imate promo kod za popust, možete ga unijeti u zadnje polje u Košarici gdje piše Kupon. Potvrdom koda klikom na gumb pored njega, on će automatski biti dodan vašoj narudžbi i iznos narudžbe će biti smanjen. Ako se slažete s narudžbom kliknite Nastavi na blagajnu.
*Ako želite naručiti kao registrirani korisnik, kliknite na ikonu osobe u gornjem desnom kutu i prijavite se. Prijava je putem vaše e-pošte ili putem Facebook i Google računa. Također možete kupovati kao gost bez registracije. Svoje podatke moći ćete unijeti nakon što u košarici kliknete Nastavi na naplatu. Ako napravite svoj korisnički račun kod nas, pridružit ćete se i našem slatkom Klubu čokoholičara.
Odlučite li se za brzu kupnju bez registracije, učinite to tako da svoje podatke unesete u prazna polja u koraku Blagajna. Također možete odabrati drugu adresu za dostavu poklona ovdje. Sljedeći korak je odabir Isporuka. Nakon toga slijedi polje za odabir plaćanja. Možete birati između Paypala, plaćanja kreditnom karticom ili plaćanja pouzećem. Nakon odabira načina slijedi konačna potvrda narudžbe klikom na gumb Pošalji narudžbu.
Prilikom narudžbe, kupac uvijek dobiva poruku potvrde o narudžbi na e-mail adresu koju je naveo prilikom narudžbe. Ako niste primili ovu poruku, vaša narudžba možda nije uspješno poslana. Ukoliko niste sigurni je li vaša narudžba izvršena, kontaktirajte nas na info@bamchocolate.com i provjerit ćemo.
*Ako koristite Gmail, naša poruka se vjerojatno nalazi ispod kartice Promocije.
Internet trgovina nudi nekoliko različitih opcija plaćanja. Svoju narudžbu možete platiti tijekom procesa kupnje kreditnom karticom ili Paypalom. Ukoliko vam to ne odgovara, možete odabrati i plaćanje pouzećem prilikom kupnje.
U slučaju plaćanja po primitku, paket plaćate u Pošti ili poštaru kada Vam donese paket. Plaćanje pouzećem naplaćuje se 2 €.
Dostava paketa sa Overseas Express Hrvatska košta 3,90 € (s PDV-om). Za sve narudžbe iznad 50€ dostava je BESPLATNA.
*Za narudžbe pouzećem naplaćuje se doplata +2 €.
Nakon što primite obavijest da je vaš paket poslan, on će najvjerojatnije stići sljedeći radni dan ili najkasnije dan nakon toga.
* Ako ste nam ostavili svoj broj mobitela prilikom naručivanja, hoćete Dostavna služba je po primitku paketa poslala broj za praćenje koji možete pratiti putovanje vašeg paketa. Možete pratiti broj paketa Također ga možete pronaći u svom korisničkom računu na našoj web stranici u pojedinačnoj narudžbi.
**Ako koristite Gmail, naše e-poruke mogu se nalaziti pod karticom Promocije.
Za sva ostala pitanja u vezi problema s dostavom vaše narudžbe uvijek nam možete pisati na info@bamchocolate.com i rado ćemo vam pomoći.
Ukoliko Vaša narudžba nije stigla u roku isporuke naručenih proizvoda, molimo Vas da nas što prije kontaktirate na info@bamchocolate.com kako bismo provjerili gdje je Vaša narudžba zapela.
*Ako koristite Gmail poštanski sandučić, kontaktirajte nas za sve Također provjerite naše obavijesti o narudžbama u mapi Promocije.
Ukoliko niste kod kuće u vrijeme posjete poštara, on će ostaviti poruku u vašem poštanskom sandučiću kako biste mogli preuzeti paket u pošti ili na obližnjem mjestu preuzimanja. Ukoliko ste prilikom narudžbe ostavili broj mobitela, dostavna služba će Vas također obavijestiti o isporuci Vaše pošiljke.
Ako niste kod kuće u trenutku dostave, dostavljač može ostaviti poruku u vašem poštanskom sandučiću ili vas kontaktirati putem broja mobitela i e-pošte kako bi vas obavijestio o lokaciji vaše pošiljke.
Ako ste e-poštom primili obavijest da je paket poslan, a dan ili dva kasnije paketa nema, kontaktirajte nas na info@bamchocolate.com kako bismo provjerili gdje se nalazi.
Nažalost, unatoč svim našim naporima da zaštitimo proizvode koje šaljemo na vaš dom, ponekad se tijekom slanja dogode nezgode koje mogu oštetiti vaš paket i proizvod. Ukoliko je paket fizički oštećen, nedostaje mu sadržaj ili ima znakove otvaranja, kupac je dužan pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe koja je paket dostavila. Da biste to učinili, obavijestite nas o događaju (putem e-maila info@bamchocolate.com) i mi ćemo vam pružiti daljnje postupke reklamacije uz trenutnu dostavnu službu.
Za reklamaciju štete potrebno je sačuvati originalno pakiranje i zaštitu (paket u stanju u kakvom ste ga primili, bez dodavanja, odstranjivanja ili mijenjanja) te o oštećenoj pošiljci sačiniti Zapisnik dostavne službe. Za reklamaciju je također potreban račun. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.
Ako niste zadovoljni proizvodima koje ste naručili ili želite Ukoliko iz bilo kojeg razloga želite odustati od ugovora (kupnje), molimo Vas da nas o tome obavijestite u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda (pisanim putem ili putem e-maila: info@mojacokolada.si - Obrazac za odustanak možete pronaći ovdje. Zatim, u roku od 14 dana od obavijesti, roba će nam biti vraćena u istoj količini i vratite neoštećenu na adresu: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj). Čak i ako robu vratite u roku od 14 dana od primitka, to se smatra obavijesti o odustajanju od ugovora.
Troškove nastale prilikom povrata robe snosi kupac. Vraćeni proizvodi trebaju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju. Uz povrat morate priložiti kopiju računa. Nikakav drugi način povrata novca o našem trošku nije moguć. Ne primamo pošiljke s otkupninom!
Narudžbu možete reklamirati ako roba nema svojstva navedena na web stranici Mojacokolada.hr, ako smo Vam poslali krive proizvode, u krivoj količini, boji ili ako proizvodi na neki drugi način odstupaju od Vaše narudžbe. Robu možete reklamirati u roku od 14 dana od kupnje i pismeno nas obavijestiti. na info@mojacokolada.si, gdje ćemo Vam pružiti dodatne informacije.
U slučaju reklamacije možete zatražiti zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, u roku od 14 dana nakon poruku, robu vratite u istoj količini i neoštećenu na adresa: Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj). Čak i ako robu vratite u roku od 14 dana od primitka, to se smatra obavijesti o odustajanju od ugovora.
Troškove nastale prilikom povrata robe snosi kupac. Vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju. Povratak Morate priložiti kopiju računa. Nikakav drugi način povrata novca o našem trošku nije moguć. Ne primamo pošiljke s otkupninom!
Više možete pročitati i u našim Općim uvjetima: https://mojacokolada.hr/stranica/opci-uvjeti-poslovanja
Kada unesete svoju adresu e-pošte na web stranici kako biste primili besplatnu knjigu recepata, naš sustav će vam poslati besplatnu knjigu recepata na adresu e-pošte koju ste unijeli. Ako niste primili ovu e-poruku, također možete pristupiti besplatnoj knjizi recepata >> ovdje.
*Budite oprezni ako koristite Gmail! Gmail ponekad premješta naše automatizirane poruke na karticu Promocije koja se nalazi u glavnoj pristigloj pošti. Ako knjiga recepata nije u vašem sandučiću, pogledajte mapu Promocije.
Recepte možete pronaći na našoj web stranici: https://mojacokolada.hr/recepti
Ili svoj recept možete poslati ovdje: https://mojacokolada.hr/posalji-recept-korak1